Mont Blanc reprezinta stil, lux, clasa, emotie, produse menite sa dureze.
Fondata in 1906 in Hamburg, sub numele de Simplo Filler Pen Company, ca si fabrica de instrumente de scris, isi schimba numele in Mont Blanc in 1910. Din acel moment steaua incriptionata pe fiecare produs, asemanatoare cu un varf de munte acoperit de zapada, reprezentand varful cel mai inalt din Europa, este simbol al calitatii superioare si al celei mai mari precizii, a rafinamentului si clasei.
Claus Johannes Voss, Christian Lansen si Wilhelm Dziamborg au valorificat cu succes tendinta spre mestesug a inceputului de secol XX, in care stiloul, prin ingeniouzitatea de care dadea dovada, urma sa devina cel mai important instrument de scris, avand si o mare valoare comerciala, si au pus bazele brandului.
In 1924, o data cu lansarea celebrului stilou Meisterstuck, brandul si-a inceput povestea de succes in intreaga lume, devenind un brand international de lux.
Astazi si-a extins activitatea printr-o splendida linie de accesorii care il face sa devina un adevarat furnizor de produse de lux: ceasuri, accesorii din piele, bijuterii si ochelari de soare, avand reprezentante in peste 70 de tari si un lant propriu de 170 de magazine in intreaga lume.
Universul Mont Blanc nu se rezuma doar la instrumente de scris, ci cuprinde o variata gama de ceasuri si bijuterii, dar si de parfumuri. Se spune ca parfumurile capata o noua expresie in viziunea casei Mont Blanc. In compozitia si prezentarea lor se regasesc stilul si spiritul brandului, fiind parfumuri ce oglindesc sufletul celui care le poarta. Reflecta sentimente si trairi, evocand momente esentiale din viata noastra.