Easter SALE

Super preturi la ceasuri, bijuterii, accesorii si cosmetice

VALENTINO Born In Rome Eau de Parfum

3614272761421
30 ml
39700 lei T.V.A. inclus

Produsul nu este in stoc

Transport GRATUIT
100% Original
Importator Oficial
Plata Online Securizata. Plata in Rate cu Dobanda 0

VALENTINO Born In Rome Eau de Parfum − specificatii produs

Born in Roma este apa de parfum a brandului Valentino, un omagiu adus cetatii eterne si un parfum lemnos, floral, oriental haute- couture.
Eleganta parfumului este oferita de un trio de iasomie, expresie a feminitatii, a luxului la superlativ, imbogatit cu vanilia Bourbon, cel mai pretios extract din lume. Notele lemnoase ii dau parfumului luminozitate si un non-conformism definitoriu pentru cultura si atmosfera Romei.
Note de varf: Coacaze negre, Bergamot, Piper roz
Note de mijloc: Ceai de iasomie, Iasomie, Iasomie Sambac
Note de baza: Cashmeran, Lemn de guaiac, Note lemnoase, Vanilie de Bourbon

Denumire articol
Born In Rome Eau de Parfum
Brand
VALENTINO
Cod produs
3614272761421
Volum
30 ml
Tip
Dama
Categorie
Parfumuri
Concentratie
Apa de parfum
Familie olfactiva
Floral, Oriental
Ingrediente*
ALCOHOL , PARFUM / FRAGRANCE , AQUA / WATER , BENZYL SALICYLATE , HYDROXYCITRONELLAL , BENZYL ALCOHOL , LIMONENE , BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE , ETHYLHEXYL SALICYLATE , LINALOOL , ALPHA-ISOMETHYL IONONE , ISOEUGENOL , METHYL ANTHRANILATE , CITRONELLOL , BENZYL BENZOATE , COUMARIN , GERANIOL , BENZYL CINNAMATE , TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE , CITRAL , FARNESOL , EUGENOL , CI 14700 / RED 4 , CI 60730 / EXT. VIOLET 2 (F.I.L. B235508/1)
*Pentru ingrediente, consultati si ambalajul produsului achizitionat.
descriere brand
Logo VALENTINO
ULTIMUL BRAND HAUTE COUTURE ITALIAN
Cu peste 45 de ani de istorie in lumea modei, povestea Valentino este cu adevarat mareata. Astazi, Valentino este ultimul brand italian haute couture si exprima esenta elegantei si stralucirii italiene.

1949-1959: UCENICIA IN PARIS
Nascut in 1932 in Voghera (Lombardia-Italia), Valentino Garavani a urmat o perioada de ucenicie frenetica in Paris la varsta de 20 de ani la Ecole de la Chambre Syndicale of Parisian Haute Couture.
Apoi a lucrat cu Jean Dessès inainte de a colabora cu tanarul Guy Laroche.
Valentino si-a creat o legatura puternica cu Paris. Acolo si-a insusit tehnicile si un simt neegalat al frumusetii.

1959-1962: DOLCE VITA ROMANA
Inapoi in Roma, in 1959, Valentino si-a deschis atelierul pe Via Gregoriana. L-a intalnit pe Giancarlo Giammetti, un student la arhitectura care s-a dovesit a fi un strateg fara pereche.
S-au decis sa-si alature fortele, formand unul din cele mai renumite cupluri din domeniul modei.

60’s: ASCENSIUNEA
Aceasta este epoca de aur a Cinecitta. Toate camerele erau indreptate catre Roma si starurile de la Hollywood si-au facut resedinta aici. Aceasta a marcat si aparitia reporterilor.
Numele Valentino urma sa fie pe buzele tuturor multumita rochiilor sale splendide care infrumuseteaza corpul femeilor intr-un mod deosebit; rochii care duc pana la perfectiune stralucirea italiana a acelei vremi.

1962-1967: REALIZAREA IN FLORENTA SI PRIMELE MUZE GLAMOUR
Incepand cu 1962, Valentino a inceput sa se remarce. Invitat in ultimul moment sa participe la prezentarile de moda din Florenta, el i-a fascinat nu numai pe observatorii italieni dar si pe straini.
Primele muze glamour au apelat la el pentru premiere: Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Sofia Loren.
Stia ca America era un continent ce putea fi cultivat. In 1964, a reusit sa organizeze o prezentare privata pentru Jacqueline Kennedy. Vaduva presedintelui s-a indragostit pe loc de colectia bicolora si a comandat toate modelele. Aceasta prietenie cu una din cele mai mari persoanlitati ale timpului i-a deschis o multime de usi si l-a facut sa devina un mare nume parizian la aproape 30 de ani.
Pe 20 octombrie 1968, Jacqueline Kennedy a purtat o rochie din dantela alba creata de Valentino la nunta ei cu Aristotle Onassis, reprezentand publicitate nedezvaluita pentru Valentino Garavani care a devenit Mr. Valentino in ochii lumii.

1970-2000: CONSTRUIREA UNUI IMPERIU
Chiar inainte sa implineasca 40 de ani, Valentino era o vedeta mondiala si acumulase premii precum Neiman Marcus, cea mai inalta distinctie americana de acest gen care i-a fost acordat in 1967.
Pe parcursul anilor 70, Valentino a petrecut mult timp in New York , unde prezenta sa a fost imbratisata de personalitati precum editorul sef al revistei Vogue, Diana Vreeland si artisti precum Andy Warhol.
Pana la finalul secolului 20, construise un imperiu global si devenise o personalitate indispensabila in lumea modei.
2008: O MOSTENIRE FABULOASA
In final, pe 23 ian 2008, in gradinile luminate de luna ale muzeului Rodin din Paris, Valentino si-a prezentat ultima sa coletie unui public privilegiat, retragandu-se din lumea modei dupa o cariera de 45 de ani.
Cu toate ca recunoaste faptul ca nu a fost un inovator al lumii modei, Valentino si-a lasat amprenta pe aproape jumatate de secol de moda impunandu-si viziunea asupra stralucirii italiene.
Stilul Valentino a fost faurit in timpul mai multor decenii cu un singur scop: sa imbrace femeile in rochii elegante.
"Nu am fost niciodata si nici nu voi fi un designer revolutionar dar sunt inovativ in sensul ca mereu lucrez sa-mi imbrac femeile cu noi idei."

NOUA INFATISARE
Incepand cu octombrie 2008, Pier Paolo Piccioli & Maria Grazia Chiuri sunt noii directori de creatie ai casei Valentino.
Duo-ul roman au colaborat de multa vreme cu casa de cand au fost alesi de Valentino sa creeze linia de accesorii Maison, Valentino Garavani.

INNOIND CODURILE CASEI
  • O generatie mai tanara de femei
  • Reinnoirea casei
  • Detalii couture
  • Coduri emblematice
  • Excelenta in artizanat
  • Feminitate inovativa si neconventionala
  • Reinventare cultului pentru distinctie si unicitate
VALORILE VALENTINO
  • CULTURA COUTURE
  • OPULENTA
  • DECADENTA
  • HEDONISM
  • "JOIE DE VIVRE"
  • OBSESIA PENTRUFRUMUSETE
CODURILE VALENTINO
  • COVORUL ROSU& ROCHIA DE SEARA
  • FUNDE & NODURI
  • ROSU VALENTINO
  • BRODERIE
  • FLORI COUTURE
REINVENTAND FEMINITATEA
  • eleganta distincta ce amesteca chic parizian cu glamour italian
  • un ideal de feminitate atemporala si frumusete sublima
  • O femeie confidenta si totusi inocenta
  • Romantica, jucausa in timp ce-si descopera partea intunecata
  • Fragila in timp ce este constienta de puterea ei de seductie
  • Vede viata care pe un joc, unul amuzant si serios in acelasi timp.
O femeie unica si distincta, cu un ideal neconventional de feminitate.
MOSTENITOAREA REBELA ITALIANA
  • ELEGANTA NATURALA ARISTOCRATA
  • SENZUALA
  • SEXY
  • FARA GRIJI
  • INDRAZNEATA
  • REBELA
  • AMUZANTA
STICLA
O sticla couture: accesoriul suprem al femeii Valentino.
CURBELE
Atemporala si simpla, sticla rotunda aminteste de fluiditatea creatiilor Valentino si de curbele feminine.
DECORATA ELEGANT
Inspirata direct din florile couture ale casei si modelele de broderie complicate, accesoriul extravagant este o reinterpretare a artei decorative a casei.
Distinctiv
Capacul - semnatura se comporta ca o alta trasatura distinctiva. Este inspirat din sticlele de parfumerie italienesti vintage.

NUANTE PUDRATE CONTEMPORANE
Culorile calde si delicate sunt tribut noilor culori emblematice ale casei.
Intr-o armonie de bej, alb si nude, cu o atingere misterioasa de negru aceste culori exprima viziunea duala a creatorilor asupra feminitatii: inocenta si periculoasa.

30, 50, 80 ml EDP

CUTIA
Floarea prezenta pe sticla este evidentiata grafic precum broderia.
O hartie cu efect de tesatura ce face legatura intre parfum si vestimentatie.
O semnatura puternica si de impact.

PARFUMUL
Un parfum italian floral oriental stralucitor: o familie olfactiva iconica reinterpretata cu prospetime si ireverenta in jurul ingredientelor emblematice italienesti.
Un parfum multifatetat pentru a reflecta personalitatea Valentinei.
Doi maestri parfumieri (Olivier Cresp & Alberto Morillas), la fel ca si duo-ul vestimentar.
Toate ingredientele succesului: o semnatura distincta, o urma radianta si acces comercial.
ITALIAN FLORAL ORIENTAL
VARF: PROSPETIME EXUBERANTA

Prospetimea exuberanta a bergamotei amplificata de un ingredient neasteptat: white AlbaTruffle – trufe.
MIJLOC: IREVERENTA FLORALA
Frumusetea iconica a buchetului de flori albe (floare de portocal, Tuberoze, iasomie) , in combinatie delicioasa cu capsune salbatice.
BAZA: ESENTE LEMNOASE CAPTIVANTE
Senzualitatea captivanta a Ambrei imbogatita de semnatura nobila a Cedrului.
CAMPANIA PUBLICITARA
Portretul iconic al tinerei mostenitoare aristocrate care reinventeaza codurile "Dolce Vita" cu charm, prospetime si un pic de rebeliune.
La aniversarea de 20 de ani, ea fuge in mod scandalos de la petrecerea magnifica organizata de catre parintii ei, la care este invitata inalta societate romana. In timp ce toti o cauta, ea sarbatoreste in propriul fel, plimbandu-ne cu ea pe strazile Romei pentru a experimenta joie de vivre fara griji si Dolce Vita glamour.
plata online

Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.

Site-ul bb-shop.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, prin Banca Raiffeisen, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD.


Poti plati si in RATE cu DOBANDA 0:

  1. Plata in rate fara dobanda prin card Raiffeisen Bank

  2. Plata in rate fara dobanda prin card STAR, BANCA TRANSILVANIA

  3. Plata in rate fara dobanda prin card ING BANK

  4. Plata in rate fara dobanda prin CardAvantaj, Credit Europe Bank

Afla mai multe detalii aici .

Inainte de lansarea unei comenzi, alege modalitatea de plata preferata.




Istoricul tau de navigare: