Valentino Donna Acqua Eau de Toilette 8411061851500 | Pret 348 lei | B&BSHOP Magazin online

VALENTINO Donna Acqua Eau de Toilette

8411061851500

100 ml
58100 lei (-23240 lei) 34860 lei T.V.A. inclus
In stoc in magazine Transport GRATUIT
In cazul in care plasati o comanda pentru acest produs, confirmarea disponibilitatii pentru livrare si procesarea produselor disponibile se va face in perioada 19-21 octombrie.
*termen temporar, ca urmare a unor operatiuni de update logistic
100% Original
Importator Oficial
Plata Online Securizata. Plata in Rate cu Dobanda 0

Valentino Donna Acqua reprezinta o reinterpretare revigoranta si ireverenta a clasicului parfum Valentino. La intersectia dintre modernitatea si mostenirea italiana regasim o atmosfera lejera si indulgenta redata de notele de migdale verzi combinate cu arome de para inghetata, acorduri de trandafir senzual, frangipani si lemn de santal. Un parfum semnat de Sonia Constant.

Note de varf: Para, Migdale

Note de mijloc: Iasomie, Frangipani

Note de baza: Lemn de santal, Paducel

specificatii
Denumire articol

Donna Acqua Eau de Toilette

Brand

VALENTINO

Cod produs
8411061851500
Volum
100 ml
Tip
Dama
Categorie
Parfumuri
Concentratie
Apa de toaleta
Stare
Promotie
Familie olfactiva
Floral
dimensiune
alte informatii
Site Oficial
Logo VALENTINO
ULTIMUL BRAND HAUTE COUTURE ITALIAN
Cu peste 45 de ani de istorie in lumea modei, povestea Valentino este cu adevarat mareata. Astazi, Valentino este ultimul brand italian haute couture si exprima esenta elegantei si stralucirii italiene.

1949-1959: UCENICIA IN PARIS
Nascut in 1932 in Voghera (Lombardia-Italia), Valentino Garavani a urmat o perioada de ucenicie frenetica in Paris la varsta de 20 de ani la Ecole de la Chambre Syndicale of Parisian Haute Couture.
Apoi a lucrat cu Jean Dessès inainte de a colabora cu tanarul Guy Laroche.
Valentino si-a creat o legatura puternica cu Paris. Acolo si-a insusit tehnicile si un simt neegalat al frumusetii.

1959-1962: DOLCE VITA ROMANA
Inapoi in Roma, in 1959, Valentino si-a deschis atelierul pe Via Gregoriana. L-a intalnit pe Giancarlo Giammetti, un student la arhitectura care s-a dovesit a fi un strateg fara pereche.
S-au decis sa-si alature fortele, formand unul din cele mai renumite cupluri din domeniul modei.

60’s: ASCENSIUNEA
Aceasta este epoca de aur a Cinecitta. Toate camerele erau indreptate catre Roma si starurile de la Hollywood si-au facut resedinta aici. Aceasta a marcat si aparitia reporterilor.
Numele Valentino urma sa fie pe buzele tuturor multumita rochiilor sale splendide care infrumuseteaza corpul femeilor intr-un mod deosebit; rochii care duc pana la perfectiune stralucirea italiana a acelei vremi.

1962-1967: REALIZAREA IN FLORENTA SI PRIMELE MUZE GLAMOUR
Incepand cu 1962, Valentino a inceput sa se remarce. Invitat in ultimul moment sa participe la prezentarile de moda din Florenta, el i-a fascinat nu numai pe observatorii italieni dar si pe straini.
Primele muze glamour au apelat la el pentru premiere: Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Sofia Loren.
Stia ca America era un continent ce putea fi cultivat. In 1964, a reusit sa organizeze o prezentare privata pentru Jacqueline Kennedy. Vaduva presedintelui s-a indragostit pe loc de colectia bicolora si a comandat toate modelele. Aceasta prietenie cu una din cele mai mari persoanlitati ale timpului i-a deschis o multime de usi si l-a facut sa devina un mare nume parizian la aproape 30 de ani.
Pe 20 octombrie 1968, Jacqueline Kennedy a purtat o rochie din dantela alba creata de Valentino la nunta ei cu Aristotle Onassis, reprezentand publicitate nedezvaluita pentru Valentino Garavani care a devenit Mr. Valentino in ochii lumii.

1970-2000: CONSTRUIREA UNUI IMPERIU
Chiar inainte sa implineasca 40 de ani, Valentino era o vedeta mondiala si acumulase premii precum Neiman Marcus, cea mai inalta distinctie americana de acest gen care i-a fost acordat in 1967.
Pe parcursul anilor 70, Valentino a petrecut mult timp in New York , unde prezenta sa a fost imbratisata de personalitati precum editorul sef al revistei Vogue, Diana Vreeland si artisti precum Andy Warhol.
Pana la finalul secolului 20, construise un imperiu global si devenise o personalitate indispensabila in lumea modei.
2008: O MOSTENIRE FABULOASA
In final, pe 23 ian 2008, in gradinile luminate de luna ale muzeului Rodin din Paris, Valentino si-a prezentat ultima sa coletie unui public privilegiat, retragandu-se din lumea modei dupa o cariera de 45 de ani.
Cu toate ca recunoaste faptul ca nu a fost un inovator al lumii modei, Valentino si-a lasat amprenta pe aproape jumatate de secol de moda impunandu-si viziunea asupra stralucirii italiene.
Stilul Valentino a fost faurit in timpul mai multor decenii cu un singur scop: sa imbrace femeile in rochii elegante.
"Nu am fost niciodata si nici nu voi fi un designer revolutionar dar sunt inovativ in sensul ca mereu lucrez sa-mi imbrac femeile cu noi idei."

NOUA INFATISARE
Incepand cu octombrie 2008, Pier Paolo Piccioli & Maria Grazia Chiuri sunt noii directori de creatie ai casei Valentino.
Duo-ul roman au colaborat de multa vreme cu casa de cand au fost alesi de Valentino sa creeze linia de accesorii Maison, Valentino Garavani.

INNOIND CODURILE CASEI
  • O generatie mai tanara de femei
  • Reinnoirea casei
  • Detalii couture
  • Coduri emblematice
  • Excelenta in artizanat
  • Feminitate inovativa si neconventionala
  • Reinventare cultului pentru distinctie si unicitate
VALORILE VALENTINO
  • CULTURA COUTURE
  • OPULENTA
  • DECADENTA
  • HEDONISM
  • "JOIE DE VIVRE"
  • OBSESIA PENTRUFRUMUSETE
CODURILE VALENTINO
  • COVORUL ROSU& ROCHIA DE SEARA
  • FUNDE & NODURI
  • ROSU VALENTINO
  • BRODERIE
  • FLORI COUTURE
REINVENTAND FEMINITATEA
  • eleganta distincta ce amesteca chic parizian cu glamour italian
  • un ideal de feminitate atemporala si frumusete sublima
  • O femeie confidenta si totusi inocenta
  • Romantica, jucausa in timp ce-si descopera partea intunecata
  • Fragila in timp ce este constienta de puterea ei de seductie
  • Vede viata care pe un joc, unul amuzant si serios in acelasi timp.
O femeie unica si distincta, cu un ideal neconventional de feminitate.
MOSTENITOAREA REBELA ITALIANA
  • ELEGANTA NATURALA ARISTOCRATA
  • SENZUALA
  • SEXY
  • FARA GRIJI
  • INDRAZNEATA
  • REBELA
  • AMUZANTA
STICLA
O sticla couture: accesoriul suprem al femeii Valentino.
CURBELE
Atemporala si simpla, sticla rotunda aminteste de fluiditatea creatiilor Valentino si de curbele feminine.
DECORATA ELEGANT
Inspirata direct din florile couture ale casei si modelele de broderie complicate, accesoriul extravagant este o reinterpretare a artei decorative a casei.
Distinctiv
Capacul - semnatura se comporta ca o alta trasatura distinctiva. Este inspirat din sticlele de parfumerie italienesti vintage.

NUANTE PUDRATE CONTEMPORANE
Culorile calde si delicate sunt tribut noilor culori emblematice ale casei.
Intr-o armonie de bej, alb si nude, cu o atingere misterioasa de negru aceste culori exprima viziunea duala a creatorilor asupra feminitatii: inocenta si periculoasa.

30, 50, 80 ml EDP

CUTIA
Floarea prezenta pe sticla este evidentiata grafic precum broderia.
O hartie cu efect de tesatura ce face legatura intre parfum si vestimentatie.
O semnatura puternica si de impact.

PARFUMUL
Un parfum italian floral oriental stralucitor: o familie olfactiva iconica reinterpretata cu prospetime si ireverenta in jurul ingredientelor emblematice italienesti.
Un parfum multifatetat pentru a reflecta personalitatea Valentinei.
Doi maestri parfumieri (Olivier Cresp & Alberto Morillas), la fel ca si duo-ul vestimentar.
Toate ingredientele succesului: o semnatura distincta, o urma radianta si acces comercial.
ITALIAN FLORAL ORIENTAL
VARF: PROSPETIME EXUBERANTA

Prospetimea exuberanta a bergamotei amplificata de un ingredient neasteptat: white AlbaTruffle – trufe.
MIJLOC: IREVERENTA FLORALA
Frumusetea iconica a buchetului de flori albe (floare de portocal, Tuberoze, iasomie) , in combinatie delicioasa cu capsune salbatice.
BAZA: ESENTE LEMNOASE CAPTIVANTE
Senzualitatea captivanta a Ambrei imbogatita de semnatura nobila a Cedrului.
CAMPANIA PUBLICITARA
Portretul iconic al tinerei mostenitoare aristocrate care reinventeaza codurile "Dolce Vita" cu charm, prospetime si un pic de rebeliune.
La aniversarea de 20 de ani, ea fuge in mod scandalos de la petrecerea magnifica organizata de catre parintii ei, la care este invitata inalta societate romana. In timp ce toti o cauta, ea sarbatoreste in propriul fel, plimbandu-ne cu ea pe strazile Romei pentru a experimenta joie de vivre fara griji si Dolce Vita glamour.

Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.

Site-ul bb-shop.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, prin Banca Raiffeisen, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD.


Poti plati si in RATE cu DOBANDA 0:

  1. Pana la 12 rate cu Dobanda 0 prin card de cumparaturi Raiffeisen Bank.
  2. 6 rate cu Dobanda 0 prin cardul STAR de la BANCA TRANSILVANIA.
  3. 6 rate cu Dobanda 0 prin ING CREDIT CARD.
  4. Pana la 5 rate cu Dobanda 0 prin Card Avantaj, Credit Europe Bank.

Inainte de lansarea unei comenzi, alege modalitatea de plata preferata.

Livrarile se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de B&B SHOP prin Cargus.


Care este termenul de livrare?

In functie de momentul inregistrarii comenzii si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:

  1. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 sau 2 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

  2. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 sau 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

  3. LIVRARE SAMBATA: pentru localitatile mentionate aici, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30 se livreaza sambata, intre orele 09.00 - 14.00

Important: In cazul in care comanda include cel putin un produs care are afisat mesajul "IN STOC IN MAGAZINE", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de Dep Suport Clienti.

Pentru detalii complete, va rugam sa accesati sectiunea "Livrarea".


Care sunt costurile livrarii?

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 11.99 ron (tva inclus).


Cum pot sa returnez un produs comandat pe B&B SHOP?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, ai la dispozitie 14 zile de la data la care ai primit produsul (data livrarii), astfel:

  • In primul rand, te rugam sa te asiguri ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste termenii si conditiile stabilite in cadrul sectiunii "Returnarea produselor"

  • Vei expedia apoi produsul catre B&B SHOP prin intermediul serviciilor de curierat/postale, la libera ta alegere. Trebuie sa completezi pe documentul de transport al produsului "informatiile obligatorii" comunicate in sectiunea "Returnarea produselor"

  • Chiar in ziua in care ai expediat produsul catre noi trebuie sa completezi in cadrul site-ului formularul tipizat pentru exprimarea optiunii de returnare a produsului – "Declaratie neechivoca de retragere din contractul la distanta" (click aici ) si, totodata, sa pastrezi chitanta primita la expedierea produsului.

  • In cazul in care vom constata ca au fost respectate toate conditiile pentru acceptarea returului, atunci iti vom restitui contravaloarea costului de transport suportat de tine la expedierea produsului. Vei beneficia astfel de RETUR GRATUIT.

Istoricul tau de navigare: