Istoric comenzi facturate
Info Center

ISTORIC COMENZI

Ai acces continuu la informatii de actualitate accesand linkul "Contul meu" -> "Autentificare" si selectand campul "Comenzile Mele". Vei gasi detaliile legate de fiecare comanda si produsele aferente acesteia, statusul actualizat si documentele aferente comenzilor. In functie de fiecare caz, o comanda poate avea unul dintre urmatoarele statusuri:

  1. In asteptare plata
  2. In procesare
  3. Anulata
  4. In livrare
  5. Livrare anulata
  6. Livrata
  7. Produs returnat


Factura de cumparare a produselor comandate o vei gasi disponibila in contul tau din cadrul website-ului (Contul Meu/Comenzile Mele), in urma procesarii si expedierii comenzii.

Garantia oferita de Vanzator, impreuna cu instructiunile de folosinta ale produselor, este comunicata in pagina "INSTRUCTIUNI - CERTIFICAT DE CALITATE - CERTIFICAT DE GARANTIE" si este disponibila si in contul tau din cadrul website-ului (Contul Meu/Comenzile Mele).

Cum pot modifica/anula o comanda?

Modificarea unei comenzi deja inregistrate poate fi efectuata in urma unei solicitari transmisa prin e-mail catre clienti@bb-shop.ro.

Te rugam sa ai in vedere faptul ca, pentru a putea procesa modificarea/anularea comenzii tale este necesar sa transmiti solicitarea in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului, e-mail transmis in momentul in care coletul este preluat de catre curier.

Aceste modificari pot duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare comunicat prin sectiunea Livrarea.

Cum primesc factura de cumparare a produselor comandate?

In urma procesarii, facturarii si expedierii comenzii tale, in sectiunea Contul Meu / Comenzile Mele vei putea gasi factura aferenta fiecarei comenzi.

Pot comanda telefonic/prin e-mail?

Comanda o poti plasa exclusiv prin intermediul site-ului. Departamentul Suport Clienti te poate asista in acest proces in cazul in care apare orice nelamurire.

Pot plasa o comanda online cu ridicarea coletului din magazinele fizice?

Produsele comandate online sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa de livrare selectata de tine sau pot fi ridicate direct din sediul Ship & Go Urgent-Cargus ales. Reteaua de magazine nu poate primi si opera produse care fac obiectul contractului incheiat la distanta.

Pentru a achizitiona un produs direct din magazin, te putem asista in identificarea unui model disponibil sau poti utiliza informatiile din cadrul paginilor de produs, folosind butonul "Disponibilitate in magazine".