Info Center

LIVRAREA

- Termeni si conditii -

MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE*) DE LIVRARE GENERALE

  1. Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)

    1. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 14:30: 1 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

    2. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 14:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

    3. Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30.

      Important: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesiva (urmatoarea zi lucratoare), informandu-va in acest sens prin SMS. Daca si a 2-a incercare de livrare este nereusita, coletul dvs va ajunge in cel mai apropiat sediu Cargus, unde este pastrat timp de 5 zile, in vederea ridicarii de catre dvs, informandu-va in acest sens prin SMS. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre B&B SHOP si livrarea comenzii va fi anulata.

  2. Livrare Cargus Ship & Go (ridicare personala din locatia Cargus Ship & Go aleasa de Utilizator). Termenul de livrare in locatia Cargus Ship & Go este:

    1. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 14:30: 1 - 2 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii).

    2. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 14:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii).

    3. Acest serviciu este disponibil in peste 550 de puncte de livrare din toata tara.

      In ziua in care coletul este livrat in locatia Cargus Ship & Go, compania de curierat va contacta Utilizatorul. Coletul va fi pastrat doar 3 zile lucratoare de la data contactarii Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul nu va ridica coletul in termenul maxim de 3 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre B&B SHOP si comanda va fi anulata.

IMPORTANT:

  1. In cazul in care comanda include cel putin un produs cu disponibilitate de tip "IN STOC MAGAZINE", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de Dep Suport Clienti.

  2. In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul B&B SHOP iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website.

  3. Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei. In cazul in care termenele de livrare sunt prelungite fata de cele generale comunicate mai sus, acestea sunt adaptate corespunzator in paginile de produs, devenind termenul aplicabil comenzilor inregistrate.


COSTURI LIVRARE

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 300 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 300 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 15.00 lei (T.V.A. inclus) pentru Livrare Standard si 9.00 lei (T.V.A. inclus) pentru Livrare Ship & Go. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.


CARACTERISTICI OBLIGATORII ALE PRODUSELOR LIVRATE

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Comenzile Mele.

Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita B&B SHOP pentru uz in afara Romaniei**), B&B SHOP i-l va trimite acestuia la adresa comunicata pentru livrarea produsului comandat. Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita primirea pe adresa sa de e-mail a altor instructiuni decat cele deja comunicate, iar in cazul in care acestea pot fi asigurate de catre furnizorul international al produsului, B&B SHOP i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.


PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, B&B SHOP va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 15.00 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de B&B SHOP. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de B&B SHOP numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta, in conformitate cu mesajul inscris pe banda adeziva: "Te rugam sa refuzi coletul daca aceasta banda si/sau coletul au fost deteriorate si sa completezi procesul verbal de refuz."

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.


*)Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.

**)Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.