SUPER BLACK friDAYS
Livrarea comenzilor
Info Center

LIVRAREA

- Termeni si conditii -
TERMENUL DE LIVRARE pentru Campania SUPER BLACK DAYS 17-25 noiembrie 2018

Ai ales livrarea la adresa ta?

Stim ca esti nerabdator si ne straduim ca produsele sa ajunga la tine intr-un interval de pana la 5 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii*.
Trebuie sa stii insa ca termenul general de livrare este intre 2 si 10 zile lucratoare*.

Curierul te va informa prin email/SMS in ziua in care coletul va fi alocat spre livrare.


Ai ales ridicarea produsului dintr-un sediu Urgent-Cargus?

Vei avea coletul disponibil foarte rapid: in termen de 1-4 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii*.
Va trebui apoi sa mergi in sediul Cargus ales de tine in maxim 5 zile lucratoare de la primirea SMS-ului. Altfel, coletul tau va fi returnat automat si comanda anulata.


* In cazul comenzilor cu modalitate de plata OP termenul de livrare se calculeaza de la data la care se confirma incasarea contravalorii comenzii in contul Vanzatorului iar pentru comenzile cu plata online, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website.
* In cazul comenzilor ce necesita o confirmare suplimentara inainte de procesare si expediere, efectuata in maxim 72h de la data inregistrarii comenzii, pentru produsele a caror disponibilitate este confirmata termenul de livrare se calculeaza de la data confirmarii.
* In eventualitatea de exceptie a unei intarzieri, echipa B&B SHOP te va contacta prin telefon sau email pentru a te informa de acest aspect.


ARIE DE ACOPERIRE SI INTERVALE DE LIVRARE

Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist. Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 13.00.


MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE DE LIVRARE


  1. Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)

    1. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

    2. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

    3. LIVRARE SAMBATA: pentru localitatile mentionate aici, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30, se livreaza sambata, intre orele 09.00 - 14.00

      Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 13.00.

      In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare, dupa care va fi returnat catre Profesionist si comanda va fi anulata.

  2. Livrare Easy Collect (ridicare personala din sediul Ship & Go Urgent-Cargus ales de Utilizator). Termenul de livrare in sediul Urgent-Cargus este:

    1. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 zi lucratoare (prima zi lucratoare dupa inregistrarea comenzii).

    2. Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii).

    3. LIVRARE SAMBATA: pentru sediile Ship & Go ce au program de lucru in ziua de sambata, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30, se livreaza sambata.

      Acest serviciu este disponibil in peste 70 de puncte de livrare din toata tara.

      In ziua in care coletul este livrat in sediul Ship & Go Urgent-Cargus, compania de curierat va contacta Utilizatorul prin SMS. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la data contactarii Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul nu va ridica coletul in termenul maxim de 5 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre Profesionist si comanda va fi anulata.

IMPORTANT:

  1. In cazul in care comanda include cel putin un produs cu disponibilitate de tip "IN STOC IN MAGAZINE", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de Dep Suport Clienti.

  2. In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website.

Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei.


COSTURI LIVRARE

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 11.99 lei (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.


CARACTERISTICI OBLIGATORII ALE PRODUSELOR LIVRATE

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Facturile Mele.


PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 11.99 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de Profesionist. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de Profesionist numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta, in conformitate cu mesajul inscris pe banda adeziva: "Te rugam sa refuzi coletul daca aceasta banda si/sau coletul au fost deteriorate si sa completezi procesul verbal de refuz."

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.


SESIZARI IN 24 de ore CU PRIVIRE LA PRODUSELE LIVRATE

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email clienti@bb-shop.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii" a produsului, asa cum acestea sunt precizate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta confirmarea Utilizatorului ca produsul livrat a avut la momentul receptiei sale toate "caracteristici obligatorii" prezente.

*)Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.

**)Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.