Intrebari frecvente comenzi
Info Center

Intrebari frecvente

- Comenzi -

  • 1. Selecteaza produsul dorit.
  • 2. Adauga in cos.

  • 3. Dupa finalizarea cumparaturilor, mergi in cosul tau de cumparaturi. Aici poti verifica produsele selectate si sa actualizezi cantitatea.
  • A - pagina cos de cumparaturi   B - actualizare cantitate   C - eliminare produs   D - cod voucher, daca este cazul   E - pasul urmator

  • 4. Apasa butonul "Continua" si apoi selecteaza una dintre optiunile:
    1. "Autentificare" - in cazul in care ai deja un cont creat;
    2. "Creeaza un cont nou"* - odata cu plasarea comenzii completeaza campurile din formular.
  • 5. Selecteaza modalitatea de livrare
    1. Fie optezi pentru LIVRARE LA ADRESA TA (Livrare Standard). Poti modifica aici si persoana de contact, cea care va primi coletul, impreuna cu datele aferente
    2. Fie optezi pentru RIDICAREA COLETULUI dintr-un sediu Urgent-Cargus.

  • 6. Bifeaza/completeaza datele de facturare si de livrare iar apoi alege Modalitatea de Plata.
  • 7. Pentru a lansa comanda, apasa butonul "PLASEZ COMANDA"
  • A - accepta termenii si conditiile   B - expediaza comanda  

*Ai nevoie de ajutor in procesul de logare/creare cont? Click aici

  1. Imediat dupa apasarea butonului "PLASEZ COMANDA" vei fi redirectionat catre pagina de confirmare a inregistrarii comenzii, unde va fi comunicat numarul comenzii tale.

  2. Vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii*, care contine numarul comenzii si toate detaliile privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora si valoarea totala cu TVA. In cel mai scurt timp posibil, comanda va fi preluata pentru a fi procesata.
    *in cazul in care nu ai primit, te rugam sa transmiti un email catre departamentul Suport Clienti.

  3. In functie de disponibilitatea produselor, distingem doua situatii:

    1. In cazul in care comanda include doar produse cu disponibilitate IN STOC comanda inregistrata va fi procesata imediat.

    2. In cazul in care comanda include cel putin un produs care are disponibilitate de tip IN STOC IN MAGAZINE, operatorii B&B SHOP vor verifica disponibilitatea produsului, si aceasta va fi confirmata/ infirmata in termen de maxim 48h lucratoare de la data inregistrarii comenzii.
      Confirmarea disponibilitatii produsului si intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda inregistrata se face prin email transmis catre adresa electronica utilizata la plasarea comenzii.

  4. In momentul in care coletul va fi preluat de catre curier, vei primi un e-mail de confirmare a expedierii.

  5. In ziua in care curierul va efectua livrarea, persoana de contact selectata in cadrul cosului de cumparaturi va fi contactata prin SMS de catre compania de curierat.

Ai acces continuu la informatii de actualitate accesand linkul "Contul meu" -> "Autentificare" si selectand campul "Comenzile Mele". Vei gasi detaliile legate de fiecare comanda si produsele aferente acesteia, statusul actualizat si documentele aferente comenzilor. In functie de fiecare caz, o comanda poate avea unul dintre urmatoarele statusuri:

  1. In asteptare plata
  2. In procesare
  3. Anulata
  4. In livrare
  5. Livrare anulata
  6. Livrata
  7. Produs returnat


Factura de cumparare a produselor comandate o vei gasi disponibila in contul tau din cadrul website-ului (Contul Meu/Comenzile Mele), in urma procesarii si expedierii comenzii.

Garantia oferita de Vanzator, impreuna cu instructiunile de folosinta ale produselor, este comunicata in pagina "INSTRUCTIUNI - CERTIFICAT DE CALITATE - CERTIFICAT DE GARANTIE" si este disponibila si in contul tau din cadrul website-ului (Contul Meu/Comenzile Mele).

Cum pot modifica/anula o comanda?

Modificarea unei comenzi deja inregistrate poate fi efectuata in urma unei solicitari transmisa prin e-mail catre clienti@bb-shop.ro.

Te rugam sa ai in vedere faptul ca, pentru a putea procesa modificarea/anularea comenzii tale este necesar sa transmiti solicitarea in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului, e-mail transmis in momentul in care coletul este preluat de catre curier.

Aceste modificari pot duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare comunicat prin sectiunea Livrarea.

Cum primesc factura de cumparare a produselor comandate?

In urma procesarii, facturarii si expedierii comenzii tale, in sectiunea Contul Meu / Comenzile Mele vei putea gasi factura aferenta fiecarei comenzi.

Pot comanda telefonic/prin e-mail?

Comanda o poti plasa exclusiv prin intermediul site-ului. Departamentul Suport Clienti te poate asista in acest proces in cazul in care apare orice nelamurire.

Pot plasa o comanda online cu ridicarea coletului din magazinele fizice?

Produsele comandate online sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa de livrare selectata de tine sau pot fi ridicate direct din sediul Ship & Go Urgent-Cargus ales. Reteaua de magazine nu poate primi si opera produse care fac obiectul contractului incheiat la distanta.

Pentru a achizitiona un produs direct din magazin, te putem asista in identificarea unui model disponibil sau poti utiliza informatiile din cadrul paginilor de produs, folosind butonul "Disponibilitate in magazine".