Info Center

RETURNAREA PRODUSELOR


TERMENI SI CONDITII1) DE EXERCITARE A DREPTULUI DE RETRAGERE2) DIN CONTRACTUL LA DISTANTA INCHEIAT INTRE B&B SHOP SI DVS., CONSUMATORUL3)

Potrivit OUG 34/2014, aveti dreptul sa va retrageti din contractul incheiat la distanta, respectiv sa returnati un produs. Pentru aceasta, trebuie sa indepliniti termenii si conditiile de mai jos.


Ne puteti trimite declaratia cu privire la retragerea dvs. din contractul la distanta, fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data:

  1. la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a bunurilor ,

  2. la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului bun , in situatia in care ati achizitionat mai multe bunuri printr-o singura comanda si livrate separat.

Puteti completa si transmite electronic , prin e-mail sau direct din site-ul nostru www.bb-shop.ro, formularul standard de retragere disponibil in sectiunea "Comenzile mele" sau orice alta declaratie neechivoca (model aici). Daca folositi aceasta optiune electronica, va vom transmite fara intârziere, pe un suport durabil, de exemplu in contul dvs. de pe website sau prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a completa si transmite electronic, direct din site-ul nostru www.bb-shop.ro, formularul standard de retragere, accesati sectiunea "Comenzile mele", butonul "detalii comanda", unde veti gasi butonul "Completeaza cererea de retur" care va deschide "Declaratia neechivoca de retragere din contractul la distanta". In cazul in care butonul “detalii comanda” nu este disponibil in cadrul sectiunii “Comenzile mele” si termenul de 14 zile calendaristice pentru exercitarea dreptului de retur nu a expirat, puteti completa formularul standard de retragere aici.

Cu toate acestea, in termen de 24 h de la intrarea in posesie a produsului trebuie sa ne informati prin e-mail la adresa contact@bb-shop.ro daca ati constatat vreo lipsa a “caracteristicilor obligatorii “ astfel cum sunt acestea descrise in sectiunea Livrarea. In caz contrar, lipsa unor "caracteristici obligatorii" nu va mai fi prezumata ca fiind preexistenta intrarii in posesia produsului.

Sunteti de acord ca orice comunicari ulterioare intre noi le vom face doar in scris, pe un suport durabil, respectiv in contul dvs. de utilizator de pe website, sau prin e-mail, la adresa noastra contact@bb-shop.ro. Pentru comunicari telefonice ulterioare transmiterii formularului standard de retragere/ declaratiei neechivoce de retragere din contractul la distanta puteti utiliza numarul de telefon 0317.19.19.19 (apel cu tarif de baza), urmand ca cele discutate sa fie consemnate si in scris, prin e-mail-uri.

Expediati bunurile conform instructiunilor de mai jos, fara intârzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca bunurile sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile .

Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de dvs., cum sunt produsele cosmetice si de parfumerie comercializate prin intermediul www.bb-shop.ro

Veti expedia bunurile catre noi exclusiv prin intermediul serviciilor de curierat, avand obligatia de a le ambala pentru a le proteja astfel pe timpul transportului, precum si de a inscrie pe documentul de transport urmatoarele "informatii obligatorii":

  1. Expeditor: Nume si Prenume

  2. Destinatar: B&B SHOP; Adresa: Sos Viilor nr. 14, sector 5, Bucuresti;

  3. Numarul si data facturii de cumparare a bunurilor.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii bunurilor. Costul aproximativ este estimat la maximum 30 de lei de catre noi, iar noi va vom rambursa integral contravaloarea bunurilor, inclusiv costul returnarii lor, doar daca sunt indeplinite conditiile de retur, respectiv daca bunul prezinta caracteristicile de bun nou si este insotit de certificatul international de garantie (in cazul in care acesta v-a fost livrat), cat si de orice alte documente/accesorii/cadouri/seturi cu care bunurile au fost livrate, intrucat lipsa acestora va diminua valoarea de rambursare in mod corespunzator. In situatia in care nu solicitati rambursarea contravalorii bunurilor ci inlocuirea acestora, verificati aici conditiile de inlocuire.

Putem amana rambursarea pâna la data la care primim inapoi produsele sau pâna la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata , iar produsele indeplinesc conditiile de retur. Orice incercare de retur rau intentionata4) se va pedepsi conform legii.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor . In acest sens nu se prezuma ca v-ati respectat obligatia de a evita actiunile riscante care pot rezulta din astfel de manipulari, mentionate in certificatul de garantie aici.

Returul unui bun depreciat valoric poate fi acceptat doar daca prin remediere bunul isi poate pasta caracteristicile sale de bun nou, deoarece numai in aceasta stare poate fi reintrodus in circuitul comercial de catre noi.

In cazul in care vom constata ca bunurile nu sunt depreciate valoric, atunci va vom restitui contravaloarea integrala a produselor returnate, precum si contravaloarea transportului aferent, in baza chitantei de plata, comunicata in prealabil. Va vom restitui aceasta suma in contul bancar comunicat de dvs. pe website. Acest cont ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat cea care asigura platile in cadrul site-ului.

In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric remediabil, va vom comunica acest fapt, precum si costul de remediere a produsului, si vom deduce acest cost din contravaloarea bunurilor returnate si a transportului aferent pentru care ne-ati comunicat prin e-mail chitanta de plata.

Va vom restitui suma astfel rezultata in contul bancar comunicat de dvs. pe website. Acest cont ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat cea care asigura platile in cadrul site-ului.

In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric iremediabil, va vom comunica acest fapt, precum si refuzul nostru de a accepta returul acestor bunuri care, evident, nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial (paguba rezultata prin depreciere valorica fiind astfel de 100%).

In cazul in care nu doriti/ acceptati sa recuperati bunurile pe care ni le-ati returnat cu depreciere valorica iremediabila, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii rezolutiei noastre, incepand cu a 6-a zi lucratoare ne datorati un cost zilnic de depozitare, de 1leu pentru fiecare bun pe care ni l-ati returnat, calculat pana in momentul recuperarii bunurilor, sau pana in momentul in care ne veti dati acordul sa va expediem aceste bunuri, cu plata tuturor costurilor pe care ni le datorati. In lipsa acordului dvs. si a achitarii acestor costuri, vom retine bunurile drept garantie, acestea intrand in proprietatea noastra fara alte formalitati din momentul in care costurile lor de depozitare depasesc contravaloarea lor de achizitie.


NOTE:

1) Termenii si conditiile din prezenta sectiune sunt in concordanta cu cerintele legale aplicabile contractelor incheiate la distanta.

2) Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.

3) Consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta numai cu respectarea termenilor si conditiilor prezente. Un Consumator care nu se identifica cu Cumparatorul/Utilizatorul poate beneficia de dreptul de retragere doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.

4) In cazul returnarilor repetate de produse, acestea pot fi interpretate ca Utilizari abuzive sau ca Incalcari, conform termenilor si conditiilor website-ului. In astfel de situatii,B&B SHOPva poate bloca accesul pe website, sau va poate refuza onorarea comenzilor.