Campanii promotionale
Info Center

CAMPANII PROMOTIONALE

Termeni si conditii speciale

Pentru urmatoarele campanii speciale, termenii si conditiile comunicate prin intermediul website-ului sunt completate cu urmatoarele:



Campanie "SALE" pana la 55% discount, 4-20 aprilie 2020

  1. Oferta este valabila in perioada 4-20 aprilie 2020, in cadrul website-ului bb-shop.ro.

  2. Pragurile de discount se aplica produselor selectate, care nu se afla in alte oferte/promotii, din urmatoarele categorii de produse disponibile in cadrul magazinului online bb-shop.ro:
    Bijuterii
    Ceasuri
    Instrumente de scris
    Bricege si brichete
    Genti si accesorii
    Ceasuri de perete si masa
    Ochelari de soare

  3. Produsele incluse in discountul campaniei sunt semnalizate in cadrul site-ului cu eticheta de produs "Sale".

  4. Discountul procentual acordat in campanie este afisat in cadrul site-ului in detaliile fiecarui produs, fiind inclus in pretul de vanzare final al produsului.

  5. Pe perioada campaniei, termenele de livrare comunicate in pagina Livrarea pot fi prelungite cu pana la 3 zile lucratoare.



Promotie SWAROVSKI SALE: pana la -45% la produsele Swarovski selectate

  1. Oferta este valabila incepand cu data de 24 mart 2020, in limita stocului.

  2. Oferta este aplicabila produselor Swarovski selectate din categoriile bijuterii, ceasuri, instrumente de scris, alte accesorii si obiecte decor, afisate in cadrul site-ului cu eticheta de discount -30% sau -45% si eticheta personalizata cu textul „ Sale”.

  3. Discountul procentual acordat in campanie este afisat in cadrul site-ului in detaliile fiecarui produs, fiind inclus in pretul de vanzare final al produsului.

  4. Discountul procentual comunicat in cadrul campaniei este valabil online, in cadrul website-ului bb-shop.ro.




Termeni si conditii comune campaniilor enumerate mai sus:

1. Discountul procentual afisat in cadrul campaniilor nu poate fi aplicat altor produse in afara celor astfel comunicate prin intermediul magazinului online si nu poate fi extins in afara perioadei campaniei.

2. Procesarea si expedierea unei comenzi plasate in timpul campaniilor se va face in mod automat in urma emailului de confirmare a inregistrarii comenzii, fara alte confirmari suplimentare.

Exceptii - comenzi ce necesita o confirmare suplimentara inainte de procesare si expediere:

  1. In cazul in care o comanda contine cel putin un produs cu disponibilitate "IN STOC IN MAGAZINE", dupa verificarea acesteia de catre dep Suport Clienti, intr-un termen de maxim 48h lucratoare de la data inregistrarii comenzii, Utilizatorul va primi un email prin care i se va confirma disponibilitatea sau indisponibilitatea produselor comandate. Procesarea intregii comenzi, pentru produsele disponibile, se va face dupa aceasta confirmare.

In momentul in care coletul va fi predat curierului, Utilizatorul va primi un email de confirmare a expedierii.

Factura de cumparare si AWB-ul coletului vor fi afisate in sectiunea CONTUL TAU -> FACTURILE MELE din cadrul site-ului.

3. Termenul de livrare

Termenul pentru livrarea produselor comandate pe perioada campaniei este conform celor comunicate in pagina "Livrarea" . Va rugam sa consultati intervalele estimate in pagina "Livrarea" .In cazul in care in detaliile fiecarei campanii din cele enumerate mai sus se comunica un termen de livrare specific, acesta devine termenul de livrare valabil pentru campania in cauza.

(In cazul comenzilor cu modalitate de plata OP termenul de livrare se calculeaza de la data la care se confirma incasarea contravalorii comenzii in contul Vanzatorului.
In cazul comenzilor ce includ cel putin un produs cu disponibilitate de tip "IN STOC IN MAGAZINE", necesitand o confirmare suplimentara inainte de procesare si expediere, efectuata in maxim 48h lucratoare de la data inregistrarii comenzii, termenul de livrare se calculeaza de la data confirmarii, pentru produsele a caror disponibilitate este confirmata.)

4. Alte specificatii

Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei, din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, ducand la epuizarea stocului. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in contul Utilizatorului, in cazul in care Utilizatorul notificat nu doreste un alt produs.