Intrebari frecvente retur
Info Center

Intrebari frecvente

- Returnarea produselor -

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, ai la dispozitie 14 zile de la data la care ai primit produsul (data livrarii).

Ce trebuie sa faci?

  • In primul rand, te rugam sa te asiguri ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste termenii si conditiile stabilite in cadrul sectiunii "Returnarea produselor"

  • Vei expedia apoi produsul catre B&B SHOP prin intermediul serviciilor de curierat/postale, la libera ta alegere. Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele "elemente obligatorii": factura de cumparare, certificatul international de garantie in cazul in care acesta a fost livrat Consumatorului la cerere, doar pentru uz in afara Romaniei, si orice documente/accesorii/cadouri cu care a fost livrat. Trebuie sa completezi pe documentul de transport al produsului "informatiile obligatorii" comunicate in sectiunea "Returnarea produselor"

  • Chiar in ziua in care ai expediat produsul catre noi, trebuie sa completezi online formularul tipizat pentru exprimarea optiunii de returnare: foloseste butonul "Completeaza Cererea de Retur" accesand detaliile comenzii din sectiunea "Comenzile mele" , din contul tau de utilizator. In cazul in care butonul nu este disponibil in cadrul comenzii si te afli inca in termenul de 14 zile de la data livrarii, poti completa aici "Declaratia neechivoca de retragere din contractul la distanta". Totodata, te rugam sa pastrezi chitanta primita la expedierea produsului.

  • In cazul in care vom constata ca au fost respectate toate conditiile pentru acceptarea returului, atunci iti vom restitui contravaloarea costului de transport suportat de tine la expedierea produsului. Vei beneficia astfel de RETUR GRATUIT.

Bine de stiut: In cadrul contului tau, sectiunea "Comenzile Mele", acceseaza comanda ce contine produsul pe care doresti sa il returnezi si ai la dispozitie (in termenul mentionat mai sus) butonul "Returneaza produs".

Te rugam sa expediezi coletul catre B&B SHOP, Sos Viilor nr. 14, sector 5, Bucuresti si sa mentionezi pe documentul de transport numele si prenumele tau, impreuna cu numarul si data facturii de cumparare a produsului.

Vei primi o confirmare ca am inregistrat cererea ta de retur.

Ulterior, asteptam produsul expediat de tine si, in urma verificarii acestuia, iti vom transmite raspunsul nostru prin email si prin intermediul contului tau din cadrul site-ului: te vom anunta daca toate conditiile de retur au fost indeplinite si returul este acceptat.

Dupa aceasta etapa, te informam in momentul in care efectuam transferul sumelor datorate sau expediem produsul inlocuitor ales de tine.

Termenul maxim stabilit de legislatia din Romania pentru solutionarea retragerii din contractul incheiat la distanta este de 14 zile de la data completarii declaratiei.

Vei fi insa informat prin intermediul contului tau din cadrul site-ului sau prin email asupra fiecarei etape din cadrul procedurii de retur.

Conform statisticilor, in medie, in urma verificarii produsului, primul raspuns este transmis in termen de 4 zile lucratoare de la data primirii produsului.

Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine sau direct in contul cardul cu care ai platit online produsul. Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.

Te rugam sa accesezi Contul tau din cadrul site-ului, prin linkul "Autentificare" din zona de header a site-ului, si apoi sectiunea "Retururi".

Reteaua de magazine fizice nu este autorizata pentru vanzare online si post-vanzare si, drept urmare, nu poate primi si opera produse care fac obiectul vanzarii online, motiv pentru care nu exista posibilitatea predarii lor in acest mod.

Ai posibilitatea de a expedia produsul prin curierat vezi detaliile de mai sus si informatiile complete din pagina "Returnarea produselor"