Garantie produse - B&BSHOP
Info Center

INSTRUCTIUNI – CERTIFICAT DE CALITATE - CERTIFICAT DE GARANTIE

- Termeni si conditii -

NOTA IMPORTANTA: Termenii si conditiile prezente sunt obligatorii. Va rugam sa le cititi cu atentie pentru a le putea indeplini.

Drepturile conferite Consumatorului1) prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.

Profesionistul B&B Collection SRL cu sediul sediul operativ in Bucuresti, Sector 3, Str. Traian nr. 3. Tel: 0213274477, fax: 0213264467, e-mail: office@bbcollection.ro, atesta calitatea produsului cumparat, conform elementelor caracteristice declarate si potrivit modelului prezentat pe website-ul www.bb-shop.ro.

Calitatea produselor confectionate din metal de baza pretios este certificata prin marcaj inscriptionat sau avizat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Desi produsul nu a fost proiectat si construit pentru o anumita durata medie de utilizare, Profesionistul declara ca acesta isi poate mentine functionalitatea pe o durata indelungata daca sunt indepliniti termenii si conditiile prezente.

Suplimentar fata de garantia stabilita prin lege, Profesionistul acorda o garantie comerciala generala de 30 de zile de la data cumpararii produsului. Profesionistul acorda o garantie comerciala de 90 de zile de la data cumpararii produsului pentru prima reglare a abaterii mecanismului unui ceas, pentru prima schimbare a bateriei ceasului, precum si transportul gratuit al acestuia catre USP2) si retur in aceste situatii.

Nici o garantie nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activitati sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; pastrare; depozitare; curatare, intretinere si reparare neautorizate de Profesionist; neindeplinirea termenilor si conditiilor prezente; expunerea produsului la uzura, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeaza prematur produsul, precum: praf, fum, abur, ploaie acida, substante chimice precum: solventi, inalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare, clor sau substante care contin clor, inclusiv apa care le contine; plasarea mecanismelor la variatii de temperatura in afara intervalului de temperatura in care acestea pot functiona normal (5°C - 35°C); functionarea anormala a mecanismelor/partilor componente ale produselor datorata lipsei de intretinere in urma unor actiuni/inactiuni nepermise; inlocuiri de parti componente sau de elemente consumabile ale produsului, neautorizate de Profesionist.

Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce deficiente functionale si/sau structurale ale produsului, de aspect, de textura, precum: abraziuni, impregnari, deformari, ruperi, desprinderi, pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, etc.

Folosirea normala a produselor care contin elemente din piele naturala confera pielii naturale o patina naturala specifica, unica, ce nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.

Vopseaua elementelor din piele se poate impregna pe alte obiecte sau invers, iar acest efect nu este reversibil. Nici aceasta situatie nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.

Nu recomandam pretratarea sau curatarea neautorizata de catre Profesionist a elementelor de piele/textile deoarece se va modifica aspectul/textura acestora. Pentru curatarea produselor se poate folosi un material textil moale si foarte putin umezit. Produsele cu fete textile se pot curata de praf cu o perie nu prea aspra (perie de haine), curatata si uscata.

In caz de contact accidental al oricarui produs cu substante care-i pot cauza deteriorari, acesta trebuie doar tamponat usor cu un material textil moale.

Obiectele ascutite, taioase, voluminoase, grele si altele asemenea nu trebuie purtate in interiorul produselor de tip genti sau accesorii, intrucat le pot deteriora ireversibil, si chiar in mod excesiv in conditii de umiditate.

In tabelul urmator sunt precizate situatiile in care etanseitatea ceasurilor - cu sau fara indicatie WR (Water Resistant – Rezistenta la Apa) - este prezenta (prin indicatie "Da") sau nu este prezenta (prin indicatie "Nu").

Pentru a putea pastra etanseitatea la apa, care este echivalenta cu "Rezistenta la Apa" a ceasului prevazut cu remontoar infiletabil/desfiletabil este necesar sa procedati conform indicatiilor care urmeaza:

Inainte de a efectua setarile ceasului cu ajutorul remontoarului, verificati daca remontoarul este de tip standard sau de tip infiletabil. Verificarea se face astfel: in pozitia in care remontoarul este lipit de carcasa, rotiti-l in sens invers acelor de ceas. Daca remontoarul nu se indeparteaza de carcasa in urma rotirii, inseamna ca nu este un remontoar infiletabil/desfiletabil. Daca remontoarul se indeparteaza de carcasa in urma rotirii (se desfileteaza), insemna ca este un remontoar infiletabil/desfiletabil.

Continuati sa desfiletati remontoarul complet, insa aveti grija sa nu-l fortati sau sa-l bruscati. Atunci cand remontoarul este desfiletat complet, trageti-l usor in pozitia exterioara, pe treapta dorita pentru setare, dupa care trebuie sa il readuceti in pozitia initiala si sa il infiletati complet. Toate aceste operatiuni trebuie realizate cu forta minima necesara pentru a invinge rezistenta mecanismului remontoar, astfel incat acesta sa nu fie deteriorat prin simpla sa manevrare.

Abaterile ceasurilor Quartz cu baterie pot fi cuprinse intre ±15/20 secunde pe luna, iar abaterile ceasurilor automatice/mecanice pot fi cuprinse intre ±10/30 secunde pe zi.


Caracteristici generale ale produselor - modalitate de functionare si setare - vezi aici >>

Cumparatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a intretinerii acestuia in conditii autorizate de Profesionist, iar in cazul in care deficientele au aparut, prin constatari si remedieri autorizate de Profesionist.

Termenii si conditiile certificatului international de garantie nu sunt valabile si pe teritoriul Romaniei, unde valideaza exclusiv termenii si conditiile prezente. Certificatul international de garantie a produsului valideaza doar in afara Romaniei, fiind predat Cumparatorului exclusiv in acest scop, si doar la cererea sa expresa.

Pentru a beneficia de orice garantie legala si pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului, Cumparatorul trebuie sa asigure indeplinirea termenilor si conditiilor prezente.


Indicatii pentru completarea Procesului Verbal si trimiterea produsului catre USP:


Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca reclama in termenul de garantie o deficienta reala a produsului, necauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite prin garantie).

Cumparatorul va expedia produsul catre Profesionist prin intermediul serviciilor de curierat/postale (la libera sa alegere), avand obligatia de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":

  1. Expeditor: Nume si Prenume Cumparator
  2. Destinatar: B&B SHOP – SERVICE
  3. Adresa: Sos Viilor nr. 14, sector 5, Bucuresti
  4. Numarul si data facturii de cumparare a produsului.

Atentie! Adresa mai sus mentionata este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct!

Dupa expedierea produsului in conditiile de mai sus, Cumparatorul isi va putea consemna reclamatia intr-un PROCES VERBAL pentru un produs uzat PE CARE IL VA INITIA ONLINE, IN CADRUL WEBSITE-ULUI, de preferat chiar in ziua in care Consumatorul expediaza produsul catre Profesionist: foloseste butonul "Proces Verbal Garantie", accesand detaliile comenzii din sectiunea "Comenzile mele", din contul tau de utilizator. In cazul in care butonul nu este disponibil in cadrul comenzii si te afli inca in termenul legal de garantie, poti completa procesul verbal AICI.

In cadrul procesului verbal, Cumparatorul va transmite si urmatoarele detalii cu privire la expedierea produsului: datele de identificare ale serviciului postal ales, numarul si data documentului de transport al produsului, precum si datele de identificare ale chitantei aferente costului de transport achitat de Cumparator la momentul expedierii produsului. Vanzatorul va restitui Cumparatorului contravaloarea costului de transport (exclusiv) numai in termenii si conditiile de mai jos, dupa receptionarea produsului si constatarea USP ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite de garantie).

In acest scop, Cumparatorul trebuie sa pastreze o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.

Completarea oricaror rubrici ale procesului verbal se va face tot online, prin intermediul contului Cumparatorului, in functie de constatarile si solicitarile online ale USP completate in cadrul procesului verbal. In lipsa completarii integrale online a Procesului Verbal de catre Cumparator nu vor fi intreprinse nici un fel de formalitati de garantie in legatura cu produsul expediat.

Orice referire la reclamatia Cumparatorului se va face in baza "Codului De Service" si a datei la care Cumparatorul a initiat Procesul Verbal, ambele fiind furnizate automat in momentul initierii Procesului Verbal de catre Cumparator.


Daca USP constata ca deficienta reclamata nu este acoperita de garantie, Cumparatorul are obligatia de a suporta contravaloarea serviciilor ocazionate de reclamatia sa, respectiv costurile de constatare USP in valoare de 30 lei, cat si costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre USP si retur catre Cumparator, in valoare de 12 lei.

In orice situatie, costul de remediere va fi ofertat de catre USP doar la cererea expresa a Cumparatorului si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare remedierii la furnizorul international al produsului. Si in aceste conditii, costurile de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre USP si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Cumparator.

Costul de remediere a produsului poate fi acceptat online de catre Cumparator in cadrul procesului verbal pentru un produs uzat.

Spre deosebire de acest cost, Cumparatorul are obligatia de a achita toate celelalte costuri prevazute in termenii si conditiile prezente, la solicitarea Profesionistului sau a USP, pentru serviciile prestate in vederea procesarii reclamatiei Cumparatorului.

Plata integrala de catre Cumparator a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa restituie Cumparatorului produsul in stare remediata, sau neremediata, dupa caz.

O deficienta a produsului se remediaza gratuit in toate cazurile in care Cumparatorul o reclama in cadrul termenului de garantie a produsului si USP constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite de garantie).

In aceste conditii, costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre USP si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Profesionist. Cumparatorul este de acord ca returnarea costului de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre USP se poate face inclusiv prin compensare cu alte sume datorate Profesionistului conform termenilor si conditiilor prezente (cum ar fi costurile pentru serviciile absolut necesare de constatare, de mici revizii, de mici remedieri, de constatari si reparatii efectuate in USP si acceptate suplimentar de catre Cumparator, costuri de depozitare generate de intarzierea ridicarii produsului remediat, etc.). Pentru a putea restitui Comparatorului contravaloarea costului de transport (exclusiv), acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii Profesionistului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.

Profesionistul are obligatia de a remedia orice lipsa de conformitate a produsului in termen de 15 zile calendaristice de cand a luat la cunostinta de aceasta, in limita termenului legal de garantie si fara inconveniente semnificative pentru Cumparator. Nu poate constitui inconvenient semnificativ lipsa materialelor necesare pentru remediere la furnizorul international al produsului.

Cumparatorul are dreptul de a solicita in primul rand luarea masurii de reparare a produsului, sau a masurii de inlocuire a produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei cand masura este imposibila sau disproportionata fata de alta masura legala. Masura de reparare a produsului este imposibila inclusiv atunci cand nu pot fi asigurate piese de schimb pentru reparare. Masura de inlocuire a produsului este disproportionata fata de masura de reparare daca costul de inlocuire este disproportionat in raport cu costul de reparare.

Daca nu beneficiaza nici de repararea si nici de inlocuirea produsului, daca nu s-a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila, sau daca masura reparatorie nu a fost luata in termen de 15 zile calendaristice in cazul existentei lipsei de conformitate a produsului, Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului produsului sau poate solicita rezolutiunea contractului. Pentru a nu fi disproportionata fata de alta masura legala, masura reducerii corespunzatoare a pretului produsului nu va putea depasi costul cel mai mic al oricarei alte masuri legale.

Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora, deoarece aceasta masura ar fi disproportionata in raport cu alte masuri legale. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca aceasta masura este imposibila, cum ar fi in cazul in care produsul este afectat de uzura, deficiente care nu sunt de natura lipsei de conformitate, etc.

Cumparatorul are obligatia de a achita contravaloarea serviciului de depozitare a produsului incepand din a 5-a zi lucratoare calculata de la data instiintarii in cadrul procesului verbal online a costurilor care sunt in sarcina Cumparatorului. Pana la achitarea integrala a acestor costuri, in valoare de 1 Leu pentru fiecare 24 de ore de depozitare a produsului, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care costurile aflate in sarcina Cumparatorului si neachitate Profesionistului depasesc contravaloarea produsului.

Cumparatorii au obligatia sa elimine DEEE care fac obiectul colectarii selective ().

NOTA:

1) Un Consumator care nu se identifica cu Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.

2) Prin "USP" se intelege orice unitate de service a produsului autorizata inclusiv de catre furnizorul international al produsului.

3) Cu exceptia supunerii mecanismelor de etansare a ceasurilor la variatii de temperatura in afara intervalului admis (5°C ÷ 35°C).

© Toate drepturile rezervate. Folosirea continutului acestui web site sau a unor parti din acesta fara instiintarea si aprobarea Profesionistului, ca cesionar exclusiv al dreptului de autor, se sanctioneaza conform legii.