Istoricul brandului:
- Compania a fost fondata in 1984 de catre fratii Tom si Kosta Kartsotis in Dallas, Texas, SUA.
Brandul Fossil a fost rampa de lansare a viitorului grup care, in doar un sfert de secol, avea sa cunoasca o evolutie spectaculoasa.
Fossil s-a dezvoltat rapid in anii '80 datorita designului produselor sale ce se inspira din stilul anilor '50 si '60, atat ca imagine, dar si ca modalitate de promovare. Dupa ce s-a bucurat de un succes enorm in America, Fossil a accesat si pietele internationale cu o gama larga de produse. Angajamentul fata de stilul adoptat a cladit o retea de distributie ce include peste 400 de magazine proprii, 4000 de magazine partenere si 13.000 de angajati in lumea intreaga.
Detinatorul unora dintre cele mai populare branduri din Statele Unite ale Americii, Fossil Inc. distribuie la nivel global ceasuri, bijuterii, articole din piele, portofele, curele, genti, ochelari de soare, imbracaminte si alte produse.
In prezent, Grupul Fossil comercializeaza la nivel global produse sub urmatoarele branduri: FOSSIL, ADIDAS, BURBERRY, DIESEL, DKNY, EMPORIO ARMANI, ARMANI EXCHANGE, MICHAEL KORS, MARC by MARC JACOBS, SKAGEN si KARL LAGERFELD.
Produsele de marochinarie Fossil
De ce sunt unice produsele de marochinarie Fossil?
Produselele de marochinarie de la Fossil sunt realizate in unitatile proprii, respectand un set precis de specificatii. Produsele din piele imbina frumusetea designului de inspiratie vintage cu detalii functionale si moderne. Clientii asteapta din partea companiei produse de cea mai inalta calitate, ce imbina functionalitatea si atentia pentru detalii pe care doar Fossil le poate oferi.
Caracteristicile produselor de marochinarie Fossil
Piele naturala 100% - Procesele de tabacire si finisare folosite sunt special create sa pastreze si sa evidentieze textura naturala a pielii: caracteristicile naturale ale pielii, culoarea, finisajele fine si cat de placuta este la atingere. Pielea din care a fost confectionata fiecare geanta este 100% unica!
Elemente special create - Fossil foloseste rareori elemente "de stoc" atunci cand produse gentile. Majoritatea elementelor sunt create in unitatile proprii. In cadrul fiecarei colectii, elementele au continuitate si sustin designul general. Elementele Fossil sunt realizate din diverse materiale in functie de culoarea, greutatea si textura designului dorit.
Cheia Fossil - un element prezent pe toate gentile de dama Fossil.
Functionalitate - Gentile Fossil au in interior buzunare cu fermoar pentru mai multa siguranta si acces facil. Multe modele includ buzunare interioare si exterioare, buzunare pentru telefonul mobil, buzunare pentru buletin si cureluse pentru ajustare.
Texturi si tratamente decorative - Fossil utilizeaza anumite texturi pentru piele, cum ar fi suede sau pielea lacuita, pentru a obtine estetica dorita. Tratamentele decorative includ imprimarea, stantarea, cusatura realizata manual sau aplicatiile. Toate produsele de marochinarie Fossil sunt realizate folosind detalii uimitoare si functionale.
Genti din material textil - Anumite modele sunt realizate din material textil sau o combinatie piele/material textil. Majoritatea materialelor textile folosite de Fossil sunt 100% realizate din materiale naturale si toate imprimeurile si tiparele sunt originale si create in atelierele proprii.
Captuseli personalizate - Fossil prefera tesatura Jacquard (un material textil de inalta calitate) sau materiale textile imprimate, create in unitatile proprii. Intrucat isi creeaza propriile imprimeuri, captuselile sunt unice si reprezinta o parte imporanta din aspectul general al gentii.
Calitate - Printre detaliile de inalta calitate ale gentilor Fossil se regasesc logo-ul personalizat si pielea naturala.
Despre Fossil
Mereu inspirat, mereu creativ - Fossil este un brand american de lifestyle ale carui origini sunt sinonime cu designul autentic clasic si vintage.
De la optimismul curentului mid-century si pana la curiozitatea erei moderne, obsesia Fossil pentru stil (echivalenta pasiunii pentru un hobby) reflecta cu fidelitate valorile sale: genti de calitate superioara, perfect adaptate designului clasic, ceasuri speciale create in culori si materiale atragatoare si bijuterii indraznete ce iti completeaza lookul.
Fossil se adreseaza persoanelor cu personalitate autentica, ce adopta un stil de viata activ si diversificat. Consumatorul de Fossil tine cont de trendurile din moda, dar nu este un fashion victim. Isi doreste sa fie un trendsetter, dar nu adopta un stil pretentios. Moda nu trebuie sa proiecteze cine isi doreste sa fie, ci cine este. Produsele Fossil ofera echilibrul perfect intre functionalitate si design, potrivindu-se unui stil de viata dinamic. Targetul Fossil este reprezentat de barbati si femei, al caror segment de varsta se situeaza intre 18 si 35 de ani.