Easter SALE

Super preturi la ceasuri, bijuterii, accesorii si cosmetice

VALENTINO Born In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum

3614273261357
50 ml
64100 lei T.V.A. inclus
Transport GRATUIT
100% Original
Importator Oficial
Plata Online Securizata. Plata in Rate cu Dobanda 0

VALENTINO Born In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum − specificatii produs

Insufletit in Roma, Valentino Beauty este un brand color cool couture. Franciza BORN IN ROMA este croita pentru tipul persoanelor nonconformiste , care isi traiesc propria libertate dupa propriile reguli, dar in acelasi timp isi cunosc istoria. BORN IN ROMA YELLOW DREAM picteaza o scena parfumata din Roma: o lumina aurie romantica, interactiune cu o atitudine street fluo. Pentru ea, reprezinta universul floral a o mie de petale de trandafir si o prospetime care provoaca adictie. Apa de parfum pentru ea, BORN IN ROMA YELLOW DREAM se compune din 3 fatete:
- O NOTA DE CULOARE: data de lamaia din Italia;
- O NOTA COOL: data de acordul contemporan de mosc alb;
- O NOTA COUTURE: data de esenta trandafirului de Damasc.

Sticla prezinta designul iconic Valentino Rockstud: inspirat din arhitectura romana, aceasta forma de mica piramida transforma sticla din stilul clasic intr-unul modern.
Sticla este multifatetata si energizata de o semnatura galben fluorescent.

Creatia BORN IN ROMA a inceput cu un dialog despre orasul natal al designerului Valentino: Roma. Strazile Romei sunt pline de amintiri ale trecutului. Un simbol al gandirii libere, un oras in al carui ziduri sunt stratificate prin diferite culturi.
BORN IN ROMA aduce un dublu omagiu catre haute couture si cultura de strada care coexista in creatiile Casei Valentino. Este despre o atitudine asupra vietii: Imi recunosc istoria, dar imi creez propriile reguli. "Visarea este limbajul sufletului" Pierpaolo Piccioli, Maison Valentino Creative Director.

Note cheie: Esenta de Lamaie Primofiore Italiana, Supradoza de acord Clean, Esenta de Trandafir.
Note de varf: Esenta de Lamaie Primofiore Italiana, Esenta de Bergamota, acord de Litchi
Note de mijloc: Esenta de Trandafir, acord Clean, acord de Bujor
Note de baza: Esenta de Lemn de Cedru, Esenta de Vanilie, acord de Mosc Alb

Denumire articol
Born In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum
Brand
VALENTINO
Cod produs
3614273261357
Volum
50 ml
Tip
Dama
Categorie
Parfumuri
Concentratie
Apa de parfum
Familie olfactiva
Floral, Lemnos, Citric, Moscat
Instructiuni de utilizare
Pulverizeaza pe fiecare punct de impuls - incheietura mainii, cotul interior si gat, de la o distanta scurta.
Ingrediente*
947867 12 : ALCOHOL , PARFUM / FRAGRANCE , AQUA / WATER / EAU , HYDROXYCITRONELLAL , ETHYLHEXYL SALICYLATE , BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE , LIMONENE , LINALOOL , CITRONELLOL , GERANIOL , BENZYL ALCOHOL , COUMARIN , CINNAMYL ALCOHOL , METHYL ANTHRANILATE , CITRAL , TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE , ISOEUGENOL , EUGENOL , BENZYL BENZOATE , CI 14700 / RED 4 , CI 19140 / YELLOW 5 , CI 60730 / EXT. VIOLET 2 (F.I.L. B264155/1).
*Pentru ingrediente, consultati si ambalajul produsului achizitionat.
descriere brand
Logo VALENTINO
ULTIMUL BRAND HAUTE COUTURE ITALIAN
Cu peste 45 de ani de istorie in lumea modei, povestea Valentino este cu adevarat mareata. Astazi, Valentino este ultimul brand italian haute couture si exprima esenta elegantei si stralucirii italiene.

1949-1959: UCENICIA IN PARIS
Nascut in 1932 in Voghera (Lombardia-Italia), Valentino Garavani a urmat o perioada de ucenicie frenetica in Paris la varsta de 20 de ani la Ecole de la Chambre Syndicale of Parisian Haute Couture.
Apoi a lucrat cu Jean Dessès inainte de a colabora cu tanarul Guy Laroche.
Valentino si-a creat o legatura puternica cu Paris. Acolo si-a insusit tehnicile si un simt neegalat al frumusetii.

1959-1962: DOLCE VITA ROMANA
Inapoi in Roma, in 1959, Valentino si-a deschis atelierul pe Via Gregoriana. L-a intalnit pe Giancarlo Giammetti, un student la arhitectura care s-a dovesit a fi un strateg fara pereche.
S-au decis sa-si alature fortele, formand unul din cele mai renumite cupluri din domeniul modei.

60’s: ASCENSIUNEA
Aceasta este epoca de aur a Cinecitta. Toate camerele erau indreptate catre Roma si starurile de la Hollywood si-au facut resedinta aici. Aceasta a marcat si aparitia reporterilor.
Numele Valentino urma sa fie pe buzele tuturor multumita rochiilor sale splendide care infrumuseteaza corpul femeilor intr-un mod deosebit; rochii care duc pana la perfectiune stralucirea italiana a acelei vremi.

1962-1967: REALIZAREA IN FLORENTA SI PRIMELE MUZE GLAMOUR
Incepand cu 1962, Valentino a inceput sa se remarce. Invitat in ultimul moment sa participe la prezentarile de moda din Florenta, el i-a fascinat nu numai pe observatorii italieni dar si pe straini.
Primele muze glamour au apelat la el pentru premiere: Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Sofia Loren.
Stia ca America era un continent ce putea fi cultivat. In 1964, a reusit sa organizeze o prezentare privata pentru Jacqueline Kennedy. Vaduva presedintelui s-a indragostit pe loc de colectia bicolora si a comandat toate modelele. Aceasta prietenie cu una din cele mai mari persoanlitati ale timpului i-a deschis o multime de usi si l-a facut sa devina un mare nume parizian la aproape 30 de ani.
Pe 20 octombrie 1968, Jacqueline Kennedy a purtat o rochie din dantela alba creata de Valentino la nunta ei cu Aristotle Onassis, reprezentand publicitate nedezvaluita pentru Valentino Garavani care a devenit Mr. Valentino in ochii lumii.

1970-2000: CONSTRUIREA UNUI IMPERIU
Chiar inainte sa implineasca 40 de ani, Valentino era o vedeta mondiala si acumulase premii precum Neiman Marcus, cea mai inalta distinctie americana de acest gen care i-a fost acordat in 1967.
Pe parcursul anilor 70, Valentino a petrecut mult timp in New York , unde prezenta sa a fost imbratisata de personalitati precum editorul sef al revistei Vogue, Diana Vreeland si artisti precum Andy Warhol.
Pana la finalul secolului 20, construise un imperiu global si devenise o personalitate indispensabila in lumea modei.
2008: O MOSTENIRE FABULOASA
In final, pe 23 ian 2008, in gradinile luminate de luna ale muzeului Rodin din Paris, Valentino si-a prezentat ultima sa coletie unui public privilegiat, retragandu-se din lumea modei dupa o cariera de 45 de ani.
Cu toate ca recunoaste faptul ca nu a fost un inovator al lumii modei, Valentino si-a lasat amprenta pe aproape jumatate de secol de moda impunandu-si viziunea asupra stralucirii italiene.
Stilul Valentino a fost faurit in timpul mai multor decenii cu un singur scop: sa imbrace femeile in rochii elegante.
"Nu am fost niciodata si nici nu voi fi un designer revolutionar dar sunt inovativ in sensul ca mereu lucrez sa-mi imbrac femeile cu noi idei."

NOUA INFATISARE
Incepand cu octombrie 2008, Pier Paolo Piccioli & Maria Grazia Chiuri sunt noii directori de creatie ai casei Valentino.
Duo-ul roman au colaborat de multa vreme cu casa de cand au fost alesi de Valentino sa creeze linia de accesorii Maison, Valentino Garavani.

INNOIND CODURILE CASEI
  • O generatie mai tanara de femei
  • Reinnoirea casei
  • Detalii couture
  • Coduri emblematice
  • Excelenta in artizanat
  • Feminitate inovativa si neconventionala
  • Reinventare cultului pentru distinctie si unicitate
VALORILE VALENTINO
  • CULTURA COUTURE
  • OPULENTA
  • DECADENTA
  • HEDONISM
  • "JOIE DE VIVRE"
  • OBSESIA PENTRUFRUMUSETE
CODURILE VALENTINO
  • COVORUL ROSU& ROCHIA DE SEARA
  • FUNDE & NODURI
  • ROSU VALENTINO
  • BRODERIE
  • FLORI COUTURE
REINVENTAND FEMINITATEA
  • eleganta distincta ce amesteca chic parizian cu glamour italian
  • un ideal de feminitate atemporala si frumusete sublima
  • O femeie confidenta si totusi inocenta
  • Romantica, jucausa in timp ce-si descopera partea intunecata
  • Fragila in timp ce este constienta de puterea ei de seductie
  • Vede viata care pe un joc, unul amuzant si serios in acelasi timp.
O femeie unica si distincta, cu un ideal neconventional de feminitate.
MOSTENITOAREA REBELA ITALIANA
  • ELEGANTA NATURALA ARISTOCRATA
  • SENZUALA
  • SEXY
  • FARA GRIJI
  • INDRAZNEATA
  • REBELA
  • AMUZANTA
STICLA
O sticla couture: accesoriul suprem al femeii Valentino.
CURBELE
Atemporala si simpla, sticla rotunda aminteste de fluiditatea creatiilor Valentino si de curbele feminine.
DECORATA ELEGANT
Inspirata direct din florile couture ale casei si modelele de broderie complicate, accesoriul extravagant este o reinterpretare a artei decorative a casei.
Distinctiv
Capacul - semnatura se comporta ca o alta trasatura distinctiva. Este inspirat din sticlele de parfumerie italienesti vintage.

NUANTE PUDRATE CONTEMPORANE
Culorile calde si delicate sunt tribut noilor culori emblematice ale casei.
Intr-o armonie de bej, alb si nude, cu o atingere misterioasa de negru aceste culori exprima viziunea duala a creatorilor asupra feminitatii: inocenta si periculoasa.

30, 50, 80 ml EDP

CUTIA
Floarea prezenta pe sticla este evidentiata grafic precum broderia.
O hartie cu efect de tesatura ce face legatura intre parfum si vestimentatie.
O semnatura puternica si de impact.

PARFUMUL
Un parfum italian floral oriental stralucitor: o familie olfactiva iconica reinterpretata cu prospetime si ireverenta in jurul ingredientelor emblematice italienesti.
Un parfum multifatetat pentru a reflecta personalitatea Valentinei.
Doi maestri parfumieri (Olivier Cresp & Alberto Morillas), la fel ca si duo-ul vestimentar.
Toate ingredientele succesului: o semnatura distincta, o urma radianta si acces comercial.
ITALIAN FLORAL ORIENTAL
VARF: PROSPETIME EXUBERANTA

Prospetimea exuberanta a bergamotei amplificata de un ingredient neasteptat: white AlbaTruffle – trufe.
MIJLOC: IREVERENTA FLORALA
Frumusetea iconica a buchetului de flori albe (floare de portocal, Tuberoze, iasomie) , in combinatie delicioasa cu capsune salbatice.
BAZA: ESENTE LEMNOASE CAPTIVANTE
Senzualitatea captivanta a Ambrei imbogatita de semnatura nobila a Cedrului.
CAMPANIA PUBLICITARA
Portretul iconic al tinerei mostenitoare aristocrate care reinventeaza codurile "Dolce Vita" cu charm, prospetime si un pic de rebeliune.
La aniversarea de 20 de ani, ea fuge in mod scandalos de la petrecerea magnifica organizata de catre parintii ei, la care este invitata inalta societate romana. In timp ce toti o cauta, ea sarbatoreste in propriul fel, plimbandu-ne cu ea pe strazile Romei pentru a experimenta joie de vivre fara griji si Dolce Vita glamour.
plata online

Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.

Site-ul bb-shop.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, prin Banca Raiffeisen, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD.


Poti plati si in RATE cu DOBANDA 0:

  1. Plata in rate fara dobanda prin card Raiffeisen Bank

  2. Plata in rate fara dobanda prin card STAR, BANCA TRANSILVANIA

  3. Plata in rate fara dobanda prin card ING BANK

  4. Plata in rate fara dobanda prin CardAvantaj, Credit Europe Bank

Afla mai multe detalii aici .

Inainte de lansarea unei comenzi, alege modalitatea de plata preferata.




Istoricul tau de navigare: