Nealterat de trecerea timpului, numele
Givenchy va fi mereu sinonim cu eleganta. Care este secretul sau? Un amestec subtil de sarm si fantezie, de clasic si de indrazneala. O viziune inovatoare asupra modernitatii, sustinuta de un simt echilibrat al proportiilor.
Infiintata in ideea bunului gust si a unui echilibru moderat, inrudite cu aristocratia frantuzeasca, casa
Givenchy nu a incetat niciodata sa "irite" sensibilitatile ortodoxe. Inca de la prima sa colectie, Hubert de Givenchy a facut dovada creativitatii sale prestigioase rasturnand, intr-un mod inteligent, conventiile haute couture. Notele de clasicism nu lipsesc, dar viziunea lui Givenchy asupra feminitatii a fost intotdeauna insufletita de noi si noi idei indraznete si de un iz de fantezie, cultivand deliberat spontaneitatea si asa-zisa joie de vivre chiar din primii ani, intr-o perioada cand existau tot felul de restrictii. Si apoi, a fost Audrey Hepburn. Intalnirea cu domnul Givenchy, la inceputul anilor '50, a marcat inceputul unei prietenii lungi si apropiate care va defini valorile Casei in deceniile care au urmat, rezultand un stil unic, un farmec singular, care imbina traditia frantuzeasca cu splendoarea hollywoodiana. Un exemplu edificator este scena de neuitat din filmul "Breakfast at Tiffany's" in care Audrey Hepburn se plimba pe 5th Avenue. Rochia neagra, palaria foarte mare, ochelarii de soare... Si toate acestea reprezinta esenta casei Givenchy: simplicitate desavarsita si rafinament total.
Devotat culturii clasice, fascinat de gradini si decoruri interioare, Hubert de Givenchy si-a impregnat creatiile, a caror amprenta a fost mostenita mai departe de designerii talentati care l-au succedat, cu un simt profund al structurarii, cu un gust deosebit pentru echilibru si cu arta fina de delimitare a proportiilor. Concepute asemeni rochiilor, create asemeni tesaturilor imbogatite, parfumurile Givenchy indeplinesc standardele haute couture. Sunt structurate pentru a invalui corpul si pentru a imprima personalitate. Cu o spontaneitate indrazneata, cu o alura seducatoare, cu o feminitate impunatoare sau cu o atitudine eleganta, acestea exprima o identitate puternica, atat de elegant reflectata in sticlele lor sculpturale.
Eleganta Givenchy este si un stil de viata, un rasfat ce poate fi descoperit in centrele spa. Decoruri fermecatoare, cele mai fine materiale, eficienta, atentie... Si, ca de obicei, un simt al indraznelii in dezvoltarea produselor surprinzatoare, inovatoare, cum ar fi Le Soin Noir. Si, nu in ultimul rand, rafinamentul, in senzatiile tactile placute ale formulelor, in detaliile ambalajului. La Givenchy, il numim "spiritul couture". Viziunea contemporana a unui stil inimitabil, eminamente frantuzesc.